سلام عزیزان هم هفته های من کیا مثل من هنوز حرکتی حس نکردن

۸ پاسخ

خیلی زوده عزبزم
من حتی با اینگه جفتمم خلفی بود و چربی شکمیم کم بود اوایل ۱۸ حس کردم

من کم بیش میفهمم ولی چندروز حسش نکردم

به نام خدا من

اگه باردارز اولته تا هفته 22 حس نمیکنی ولی من از الان حس اینکه خودشو جمع نیکنه رو دارم یا اینکه سر میخوره

هنوز زوده آخه

جفتت قدامی باشه دیرتر متوجه میشی من خلفی بودم از ۱۶هفته فهمیدم

من تا ۱۹ هفتگی حس نکردم

هنوز خیلیییی زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری