خیلی زوده عزبزم
من حتی با اینگه جفتمم خلفی بود و چربی شکمیم کم بود اوایل ۱۸ حس کردم
من کم بیش میفهمم ولی چندروز حسش نکردم
به نام خدا من
اگه باردارز اولته تا هفته 22 حس نمیکنی ولی من از الان حس اینکه خودشو جمع نیکنه رو دارم یا اینکه سر میخوره
هنوز زوده آخه
جفتت قدامی باشه دیرتر متوجه میشی من خلفی بودم از ۱۶هفته فهمیدم
من تا ۱۹ هفتگی حس نکردم
هنوز خیلیییی زوده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.