۷ پاسخ

هنوز زود من تازه احساس می کنم

منم همینطورم

تو این هفته جنین هنوز تو لگنه، هیچکس چیزی حس نمیکنه تو این هفته ها

طبیعیه عزیزم ماهم چیز خاصی حس نمیکنیم حسم کنیم با چیزای دیگه اشتباه میگیریم

زوده خیییلی منم حس نمیکنم

منم علایمی ندارم زوده

خیلی زوده چون
حداقل ۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری