۷ پاسخ

تولدش مبارک عشقم 😍😍😍😘😘😘انشالله دامادیش تولد هزار سالش 😍😘🌹🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💃💃💃

تولدش مبارک باشه

تولدش مبارک عزیزم انشالا ک خوشبختیش ببینی😍🙏

مبارکه عزیزم

تولدش پرتکرار 😍😍😍

تولدش مبارک عزیزم خیرشو ببینی

تولدش مبارک انشاالله همیشه سلامت وتندرست باشه .روزهای زیبای موفقیت پر از تکرار داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترام♥️🧡 مامان دخترام♥️🧡 ۵ سالگی
فرزندپروری

خب دخترا
تو سوال قبل خیلی ها پاسخ دادید
« سریع بهش میگیم یکی دیگه برات میخرم»
درسته که این از روی دلسوزی و مهربونی ماست
اما دقیقا جزو کارهایی هست که اثرات تربیتی نامناسبی داره و پیام های نامناسبی رو به بچه منتقل می‌کنه

اکثر روانشناسها معتقدند بچه باید گاهی احساس شکست و ناراحتی رو تجربه کنه، قرار نیست ما از قصد این احساس رو براش به وجود بیاوریم چون دنیا خودش کارش رو بلده ، فقط کافیه مواقعی مثل همین موقعیت ها بذارید کمی ناراحتی رو تجربه کنه
اگه تاپیک قبلی خلاصه کتاب فرزندان پرتوقع رو خونده باشید هم گفته بود احساس ناراحتی و شکست گاها لازمه که متاسفانه والدین اصلا دلشون نمیاد بچه هاشون تو این موقعیت قرار بگیرن، و اونها رو از تجربه یک مهارت مهم محروم می‌کند

خب این جمله ساده چه اشکالاتی داره؟؟

۱ـ احساس بچه دیده نمیشه:
وقتی بچه داره با غم فقدان آشنا میشه وقتی میگیم ناراحت نباش یکی دیگه میخرم
بهش میرسونیم این ناراحتی نیازی نیست، احساست مهم نیست
« باید بگیم میفهمم ناراحتی، می‌دونم خیلی دوسش داشتی»
بقیه رو بیاین کامنت

مامانهای که در جریان نیستین لطفا حتما تاپیک قبل رو بخونین
مامان دخترام♥️🧡 مامان دخترام♥️🧡 ۵ سالگی
فرزندپروری
تربیت کودک

بزرگ شدن بچه تو یه محیط پر از عشق خیلی مهمه
عشق از نظر ما فقط علاقه و احترام بین والدینه، ولی نههههه
بیشتر ازینا باید حواستون رو جمع کنین
اگه با اقوام شوهر، دوستان و .... مشکلی دارین اصلا جلو بچه ازشون حرف نزنین
فقط بذارید دوستی و محبت شما رو ببینن
تو خونه ای که غیبت دیگران، بی احترامی به دیگران و کینه و دشمنی باشه، هر چند هم ک زوج اون خونه عاشق پیشه هم باشن باز هم محیط خونه سمی میشه
سعی کنید دشمنی ها و ناراحتی هاتون رو از بچه ها دور کنید
قطعا خیلی از ما درگیر مشکلات با خونواده همسریم
ولی خواهش میکنم نذارید بچه بفهمه
بذارید فک کنه دوستشون داریم، بهشون احترام می‌ذارید
نه بخاطر اونا، بخاطر آینده بچتون و ارتباطاتش با دیگران

من به شخصی تا حالا ندیدم ک مادر با مادرشوهر مشکل داشته باشه و دختر اون مادر بعد از ازدواج رابطه خوبی بتونه با خانواده همسرش برقرار کنه، باز هم اینجا مادرشوهر مهم نیستااا مهم روح و روان بچه خودمونه، ک براش الگو شده تو ذهنش که فقط باید دشمنی کنه