برای شیرخشک باید دمای اب چطور باشه؟

۵ پاسخ

سلام .نه زیاد گرم باشه ک بچه شکمش نفخ کنه نه زیادسرد ک شیر خشک داخلش حل نشه باید معتدل باشه

نباید بسوزی خودت وقتی رو دستت می‌ریزی

ولرم باشه

رو دستت بریزی نباید داغ باشه که بسوزه

ن خیلی سردباشه نه داغ باشه

سوال های مرتبط