هم دمای بدن باید باشه فکر کنم وگرنه باکتری های مفیدش از بین میره
روی قوطیش رو نگاه کن حتما نوشته
ببین من ۴۵ درجه میدادم برا دخترام یبوست میشدن
دمای شیر مادر ۵۵ عه
الان دستگاه شیر ساز رو ۶۰ تنظیمه یبوستشون خوب شده دلدرد هم کمتر میگیرن
بنظر من همون بین ۵۰ تا ۶۰ عالیه کمتر یبوست میکنه
من پشت دستمم چک کردم ولرم رو ب گرم میشه ۶۰ درجه
هم دمای بدنت
بریز بین انگشت اشاره شستت اگر دماش خوب بود داغ نبود بده بخوره
۴۰ درجه
چهل درجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.