خانم رطب برای نوزاد 8ماهه خوبه یا نه؟

۳ پاسخ

اره بده خیلی خوبه

عالیه که بخوره

من رطب میدم با فرنی خیلیم دوس داره

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه  فادیا مامان فاطمه فادیا ۸ ماهگی