سلام خانما چ نوع سرلاکی برای بچه 8ماهه خوبه

۱ پاسخ

سرلاک گندم وموز یاگندم وخرما. منم میخام بگیرم فک کنم اینا خوب باشه حالا ببینم بقیه مامانا چی میگن

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی