سلام خانما
برا بچه 8ماهه چ ادویه هایی میشه استفاده کرد

۸ پاسخ

من ادویه های روزمزه رو میریزم

دکتر پسرم گفت هر چی دوست داری بده به جزء
نمک
فلفل و عسل و شکر

زردچوبه ،دارچین

زردچوبه رو بزن فقط تا یکسالگی چیز دیگه ای میگن ندین

زعفران هم میشه زد

زردچوبه دارچین

زردچوبه ،داروچین،هل خیلی کم

زردچوبه و فک کنم دارچین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان آروین رادوین مامان آروین رادوین ۱۴ ماهگی