از چند هفته نوار قلب بچه رو میگیرن؟

۲ پاسخ

من کاهش حرکات توی ۲۸هفته داشتم دادم
سرماخورده بودم توی ۲۷هفته هم ان اس تی دادم

از ۲۸ ب بعد باید بگیرن ولی من از دکترم پرسیدم گفت از ۳۲ مهم تره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری