خانوما نوار قلب نی نی معمولا از چند هفته میگیرن

۹ پاسخ

به من از 31 هفته هر هفته انجام بده

چی گفتین که گرفتن میترسم برم ولی نگیرن چون دکترم تو اون بیمارستان نیست

۲۸هفته به بعد

۲۸به بعد زایشگاه میگیرن فک‌کنم

تو زایشگاه میگیرن من دیشب رفتم گرفتم

۲۸ هفته ب بعد زایشگاه میگیره

۳۶ هفته به همراه سونو گرافی بیوفیزیکال

به جز رفتن پیش دکتر جای دیگه نمیگیرن

منم سواله برام

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی