خانما نی نی معمولا چند هفته بدنیا میاد

۲ پاسخ

من سزارینم38هفته و 4روز هم برا بچه اولم هم الان گفته همین موقع

۳۷به بعد

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد