عزیزم به سلامتی انشاالله...کاش من جای شما بودم زودتر زایمان میکردم خیالم راجت میشد
تو فقط حس نداری من هنوز وسایلم کامل نیست 🤣
من هنو هیچیم اماده نیس😱
چرا حسی نداری 😊 همین که نی نی میاد و میبینیش، همین که انتظار تموم میشه، همین که از بارداری و سختی هاش راحت میشی خودش کلی هست
کاش منم الآن 37، 38 هفته بودم، دیگه حوصله و تحمل بارداری رو ندارم، خسته شدم 🙃
وای من دوشنبه زایمانم ولی باور نمیکنم 🫠🫠🫠🫠پر از استرسممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.