۵ پاسخ

عزیزم به سلامتی انشاالله...کاش من جای شما بودم زودتر زایمان میکردم خیالم راجت میشد

تو فقط حس نداری من هنوز وسایلم کامل نیست 🤣

من هنو هیچیم اماده نیس😱

چرا حسی نداری 😊 همین که نی نی میاد و میبینیش، همین که انتظار تموم میشه، همین که از بارداری و سختی هاش راحت میشی خودش کلی هست
کاش منم الآن 37، 38 هفته بودم، دیگه حوصله و تحمل بارداری رو ندارم، خسته شدم 🙃

وای من دوشنبه زایمانم ولی باور نمیکنم 🫠🫠🫠🫠پر از استرسممممم

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان آریسا و سانیار مامان آریسا و سانیار ۵ ماهگی