۴ پاسخ

۳۳ هفته بهترین زمانشه

من ی بار ۳۱ هفته رفتم بازم ۳۶ هفته رفتم الان برو بازم ۳۶ هفته برو میگن اینموقعه بهتره

من ۳۲ هفته رفتم

الان وقتشه گلم.تا ۳۳ هفته باید بری فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی