خانوما برای سونوی وزن کی برم بهتره؟

۱۰ پاسخ

۲۸ هفته باید بری اولیو که اگه کم بود بتونی تقویت کنی جبران کنی

۳۰ هفته

۲۸ رفتم
۳۵ رفتم
الان باید ۳۸ هم برم🤦🏻‍♀️

۳۲ هفته بری عالیه

یا ۳۵ برو. یا. ۳۷. ک بچه چرخیده باشه همه چیزش مشخص بشه چون. سونو. عشعش. برا بچه بده. اگه زودتر. بری. باز. ۳۷ هم باید بری

من ۳۰ هفته گفتم میرم

۳۱ هفته .

۳۲ یا ۳۱ هفته

۳۲ هفته بری بهتره

۲۸برو

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی