بنظرتون کی برم سونوی وزن

۶ پاسخ

من یبار ۲۹ هفته رفتم دیگ دکتر بهم نگفته

دکتر برای من ۲۷ هفته نوشت نمیدونم زوده یا دیر

بنظرم ۳۰هفته برو بهترین تایمه نه زوده نه دیر که اگر وزنش کم بود زود تر بهش رسیدگی کنی

از ۲۶ هفته میرن

من امروز میخوام برم

۳۳هفته اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان علی وآیناز 🥰❤️ مامان علی وآیناز 🥰❤️ ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن روزهای ابتدایی تولد