من کمر درد دارم خانم ها درد زایمان چطوریه؟؟؟

۵ پاسخ

سلام خانوما جای بخیه هام از داخل درد میکنن چکار کنم تکون نمیتونم بخورم

کمر درد تنها داری یا درد دل هم هس

انتقباض بیشتر در زایمانه فک کنم‌کمر درد منم میگیرم‌تو این هفته همش

کمر درد و دل درد هی میگیره ول میکنه

تحرکت زیاد نبودع؟

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی