۵ پاسخ

اصلا دردش یجوریه خودت میفهمی این الان درد زایمانه، منظم به ریتمی داره میگیره ول‌میکنه شبیه هیچ دردی نیست😄

من اصلا کمردرد نداشتم فقط زیرشکمم درد میگرف

عین پریودیه منم کمر و‌دلم و‌پاهام درد داره انگار میخوام پریود شم ولی هنوز شدید نیس

من بیشتر زیر دلم درد می‌گرفت کمرم کم بود دردش ولی وسط کمر بود

اگه بیحسی بزنی بعد زایمان
همین وسط کمر جای گودی درد می‌کنه ک به مرور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی