مثل درد پریوده
ولی شدید تر
تو پایین کمر و لگن و زیر شکم میاد
واصن اون درد یه جوریه که خودت بهت الهام میشه این انقباضه زایمانه.
با ماه درد و این چیزا خیلی فرق داره
بستگی ب تحملت داره مث دلپیچه ک میگیره بعد اروم ول میکنه درد زایمان خیلی شدید تر و وقتی ک نزدیک ب زایمان باشی فاصله گرفتگی ها کمتر و تند تر میشه درد زیر دل و کر درد شدید مث پریودی فقط موقعی ک میگیره باید زوربزنی انرژی تو بزار برا زور زدن ن جیغ کشیدین اینطوری خیلی ب خودت کمک میکنی حتی موقعی ک زور میزنی دردت خیلی کمتر میشه و یه چیزی دردت یه جوریه ک قطعا میفهمی خودت ک موقشه چون فاصله گرفتگی نزدیک و تند میشه
شکم سفت میشه درد پریودی میگیری بعد مثلا یک دقیقه تموم میشه دوباره با یه فاصله زمانی مشخص میگیره مثلا از هر 20 دقیقه شروع میشه بعد میشه 5 دقیقه هی کمتر میشه
ی درد عمیق
عزیزم من سزارین شدم ولی دردهای اولیه رو کشیدم یکم خیلی قابل تحمل بود ولی بازم واقعا درد داشت زیر دلم یعنی انگار سیخ میزدن توش کمرم که بدتر
31هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.