۵ پاسخ

معمولا یهو شروع میشه اما درصد دردش کم کم زیاد میشه

من شب یلدا خونه پدر شوهرم بودیم هی درد داشتم کم هی حس مدفوع داشتم ونمیومد دیگه شب توخواب هی درد میگرفت کم کم صب ساعت هشت به بعد دردام منظم وزیاد شد

منم دخترمو حامله بودم ی دفه درد اومد سراغم

من بچه اولم درد زایمان یهویی اومددد قبلش دردای عادی داشتم انقباظات وسفتی قابل تحمل بودن ولیی روزی ک زایمان کردم یدفعه درد شدید اومدد

نه کم کم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری