شنیدم منسوخ شده
دیگه برداشته شده کلا میگن خوب نیس
فقط تو آب ماساژ میدن کمرو. باید باز بیای رو تخت زایمان کنی.مث کلیپای خارجی نیس ک کلا بچه همونجا ب دنیا بیاد
من کیسه ابم پاره شده بود نزاشتن ازش استفاده کنم
احتمال عفونت بالاعه
چون گفتی کلی...ینی توی آب زایمان میکنن
خوب نیس شنیدم عفونت بعدش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.