خانما زایمان در اب چطوریه
میشه کلی توضیح دهید

۶ پاسخ

شنیدم منسوخ شده

دیگه برداشته شده کلا میگن خوب نیس

فقط تو آب ماساژ میدن کمرو. باید باز بیای رو تخت زایمان کنی.مث کلیپای خارجی نیس ک کلا بچه همونجا ب دنیا بیاد

من کیسه ابم پاره شده بود نزاشتن ازش استفاده کنم
احتمال عفونت بالاعه

چون گفتی کلی...ینی توی آب زایمان میکنن

خوب نیس شنیدم عفونت بعدش زیاده

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی