۵ پاسخ

بچه سفالیکه وزنشم نرماله طبیعی زایمان میکنی مگراینکه خودت بخوای سزارین کنی

سفالیک هستش جهت بچه یعنی سرش پایینه و تو درجه اول طبیعی میگن.ولی اگه زیرمیزی یا پشت دست ب دکترت بدی سزارین میکنه دیگه

و همچنیین زده سفالیک احتمال زایمان طبیعی بالاست

فعلا سفالیک هست که مناسب زایمان طبیعی هست ولی ممکنه باز بچرخه تا 37هفته

این که ربطی به سزارین و طبیعی ندارع
سن جنین ،و اندازه اندام هاشه

سوال های مرتبط

مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحنیف مامان محمدحنیف ۹ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۸ ماهگی
مامان امیررضاوامیرسام مامان امیررضاوامیرسام ۷ ماهگی