بچه سفالیکه وزنشم نرماله طبیعی زایمان میکنی مگراینکه خودت بخوای سزارین کنی
سفالیک هستش جهت بچه یعنی سرش پایینه و تو درجه اول طبیعی میگن.ولی اگه زیرمیزی یا پشت دست ب دکترت بدی سزارین میکنه دیگه
و همچنیین زده سفالیک احتمال زایمان طبیعی بالاست
فعلا سفالیک هست که مناسب زایمان طبیعی هست ولی ممکنه باز بچرخه تا 37هفته
این که ربطی به سزارین و طبیعی ندارع
سن جنین ،و اندازه اندام هاشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.