مامانا من هموروئید گرفتم چیکار کنمممم😭😭😭

۳ پاسخ

منم دارم ولی سعی میکنم میوه مثل الو و شلیل بخورم و یه پماد مقعدی دکتر داده ک با اپیکاتور میزنم داخل ک سوزش و دردمو کمتر میکنه

نگران نباش منم عین توام
تازه هفته های بارداریمون بالاترم بره بدتر میشه😔

هیچی بدبختیه دیگه😅🤦🏻‍♀️به دکترت بگو پماد رکتول برات بنویسه یکم بهترش میکنخ

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی