خوردن جگر توی ۱۴ هفتگی ضرر داره

۶ پاسخ

سلام عزیزم من ادیت عکس آتلیه ای انجام میدم 25 تومن
کلیپ های مناسبتی

نه من هفته ۸ خوردم هفته ۱۲ خوردم هفته ۱۴ خوردم بقیشم باز خوردم اتفاقا الانم شاممون جغول بغول با جگره
اطرافیانم نشنیدم بگه جگر خوردیم بچه سقط شد همش چرته البته زیاده روی نکن اصلا ب اندازه

اصلا نخور

اره ضرر داره

اصلا ریسک نکن من تا الان با اینکه خیلیییییی هوس کردم و یه سیخ هم میگن ایرادی نداره اما نخوردم

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی