خانومای هم هفته من زایمانتون چندمه
طبیعی یا سزارین؟

۳ پاسخ

دوم..طبیعی هستم

من سزارین، ولی هنوز تاریخ دقیقش مشخص نیست، دکتر گفت دو سه روز اخر شهریور

میخوام سز بشم اما هنوز دکتر تاریخ نداده

سوال های مرتبط

مامان Ayhan👼🏻💙 مامان Ayhan👼🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی