مامانا
میتونم بهش بستنی بدم

۵ پاسخ

نه بستنی نده

نه تب داره اصلا لبنیات و بستنی نده

عزیزم موقع تب لبنیات ندی بهتره

به کی؟

آره بده

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان نفس کوچولوهام مامان نفس کوچولوهام ۴ سالگی