سلام خانما کی این نسخه رو میتونه بخونه

تصویر
۵ پاسخ

یه دونش نوشته هر سال یکی🤣🤣🤣

اگه ثبتش کرده برو برنامه تامین من نصب کن همه نسخه هات میاد

خیلی بد خط نوشته ولی انگار آموکسی سیلین و استامینوفنه بقیش نمدونم

لیدی میل قلم دومش
مولتی پرنتال قلم سوم
اول و چهارمی رو نتونستم بخونم یه کم تاره عکس

فک کردم بچه نقاشی کرده 😂
ببر خود دکتره برات بخونه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اقا حسن مامان اقا حسن ۱ ماهگی