۲ پاسخ

دیازپام رو معمولا برا کسانی که احتمال میدن ممکنه حالت هایی شبیه تشنج داشته باشن مینویسن ولی برا همه هم اینجور نیست. کلا دیازپام حالت خواب آور و ریلکس کردن رو داره.. و خیلی موقع ها برا چیزای دیگه هم مینویسن ک اگه بخوام بگم خیلی طولانی میشه😂😂😂.
برا اکثرا مینویسن.. مشکلی نداره. معمولا دکتر بیهوشی مینویسه برای احتیاط. نگران نباش

خط آخر نوشته در حین سزارین آمپول دیازپام stand byباشه.. یعنی بالای سرت آماده باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان 🤎Arses مامان 🤎Arses ۴ ماهگی
مامان امیرعلی و ارتین مامان امیرعلی و ارتین ۸ ماهگی