۲ پاسخ

امیدوارم هنوز گهواره رو داشته باشید و فعال باشید.
شما بااین جواب آزمایش زردی که دایرکت بیلی روبین بالا بود چیکار کردید؟
خوب شد؟چقدر زمان برد؟دکتر چه داروهایی داد؟الان مشکلی نداره؟

فکر کنم یکمی داره دومی گفته نهایت باید ۳.باشه ۱۷.هست

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی