ن عزیزم بستریش نکن همش شیر خودتو بده زود خب میشه ۶ عدد کمی هس از دخترم ۱۱ بود اصلا ت خونه دارو هم ندادم بهش فقط شیر خودمو خورد چشاش هم زد بود خب خب شد خداروشکر
نه بستری نکن شیرخشت بده بهش یه هفته ای خوب میشه نگران نباش
اندازه مقیاس ازمایشگاه زده زیر ۵ باید باشه
ولی اگ عدد پنج باشه خوبه
اندازه گیری ازمایشگاه زده بالا پنجو نمیدونم مقیاسشون چطوریه
خوبه زیر۶هست گلم
بله بیلی روبین بالاس
نه پایینه...روی ۵هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.