۸ پاسخ

فقط تند تند شیربده
زود خوب میشه

برا پسرم اول ۹ بود قطره داد اثر نکرد بعد شد ۱۰ قرص داد سه تا اونا زردیشو پایین آورد

ترنجبین با شیرخشت بده

دوازدهو دیگه باید ببری دکتر ، شاید بستری کنه . خونه دستگاه نگرفته بودین ک رسیده به ۱۲؟

دختر منم ۱۲ بود
دکتر بردمش دستگاه داد اوردیمش خونه
مهم ترین چیز هم گفت شیرخشک بده هر دوساعت درحد ۱۵،۲۰سی سی با قطره چکون البته
غیراونم مدام شیرخودتو بده هرچی بیشتر ادرار کنه زودتر خوب میشه

بردختر من ۹ گذاشتم زیر مهتابی

خطرنداره عزیزم نترس، یکمی تنشو بذار زیر افتاب ملایم پنجره، با عرق شاطره و کاسنی بشورش هرروز، میاد پایین، بچه من زردیش ۱۵ بود درست شد خودش

بهش زیاد شیر بده زردی رو دفع کنه

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی