زردی نوزادم رو ۱۴هست بستریش میکنن؟

۳ پاسخ

عزیزم بستری بشه بهتره چون دستگاه هایی ک توخونه میبرن احتمال داره اکسیژن خون بچه افت کنه سعی کن زود زود شیرش بدی ک ادرار زیاد کنه زردیش دفع بشه پسر طبعش گرمه سعی کن گرم نگیریش ک بالا نره انشاالله زود میاد پایین

دستگاه اجاره کن میتونی بیاری خونه بزاری زیر دستگاه خوب میشه

اره بستری بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد