عزیزم بستری بشه بهتره چون دستگاه هایی ک توخونه میبرن احتمال داره اکسیژن خون بچه افت کنه سعی کن زود زود شیرش بدی ک ادرار زیاد کنه زردیش دفع بشه پسر طبعش گرمه سعی کن گرم نگیریش ک بالا نره انشاالله زود میاد پایین
دستگاه اجاره کن میتونی بیاری خونه بزاری زیر دستگاه خوب میشه
اره بستری بشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.