زردی بچم ۱۱ بستریش میکنن

۶ پاسخ

نه ۱۲ به پایین اوکیع نگران نباش برا من خودش خوب شد اول ۱۸ بود دستگاه گذاشتیم شد۱۲ بعدم کم کم خودش اومد پایین الان ۵

نه عزیزم

نه فکر نکنم چون از 13یا12 ب بالا بستری میکنن

از من ۱۴ و ۴ بود فقط با شیر مادر اومد روی ۸ بعد از اونم بردیم پشت گوششو تیغ زدیم خوب خوب شد

نه دخترمنم ۱۱ بود دوروزدستگاه آوردیم خونه

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی