نه ۱۲ به پایین اوکیع نگران نباش برا من خودش خوب شد اول ۱۸ بود دستگاه گذاشتیم شد۱۲ بعدم کم کم خودش اومد پایین الان ۵
نه عزیزم
نه فکر نکنم چون از 13یا12 ب بالا بستری میکنن
از من ۱۴ و ۴ بود فقط با شیر مادر اومد روی ۸ بعد از اونم بردیم پشت گوششو تیغ زدیم خوب خوب شد
نه دخترمنم ۱۱ بود دوروزدستگاه آوردیم خونه
نه فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.