ببخشیدا هر کی گفته غلط کرده از دکتر ک بیشتر نمیفهمه
وااا بستری کنی ک خوب میشه
یهو خدانکرده زردیش بیشتر میشه هزارتا اتفاق میوفته
گلم ببخشید هرکی بوده بیخود کرده
من خودم بستری نکردم ولی داخل دستگاه گذاشتم
نترس و به حرف هیچ کس گوش نده و توکلت به خدا باشه سه روزه خوب میشه
بچه منزردیش 20 بود گفتن باید خونش عوض بشه ولی من دستگاه آوردم خونه
دوبار هم گرفت
مدام شیرش بدی زودتر خوب میشه
آن شاالله
خدا بزرگه عزیز جان
من شنیدم آب کدو را بگیری بعد بزنی به بچه سریع زردیش درمیشه
اصلا استرس نداشته باش جان دلمم
آن شاالله زودی میاد پایین
برای نی نی منم دعا خیر کن لطفا
خانما هر کاری میکنم بچه آروغ نمیزنه پيشنهادي ندارید؟؟؟
بچه منم یازده بود ولی بستریش نکردن خودش داره میاد پایین
سلام خانم گل
نگران نباش
دختر منم ۱۴ بود دستگاه گرفتیم اوردیم خونه
ده روز گذاشتیم زیر دستگاه
هر روز با شیر و عرق بید و کیالک و کاسنی شستیم.شیر خشک و شیر خودم هر یه ساعت از زیر دستگاه میآوردیم بیرون بهش میدادیم آلان شده ۷
خودم هم تو غذام اصلا ادویه و زردچوبه و اینا استفاده نکردم
هنوزم رعایت میکنم چون ۷ هم ممکنه زیاد بشه خدای نکرده
ولی بستگی ب وزن و تعداد روزی ک دنیا امده داره با گذر زمان درست میشه نگران نباش
باید بستریش کنی عزیزم بهترین کارو کردی خدای نکرده توخونه نگه میداشتی زردی میرفت بالا میدونی چقد به مغز بچه آسیب میزنه؟اونجا تحت نظره
عزیزم دکتر به من گفت بچه تا دو هفته اول مریض نمیشه ،حتی کولیک و رفلاکس هم بعد از دو هفته مشخص میشه ،نگران نباش
زردی بالا خطرناک تره و حتما دکتر صلاح دیده که بستری کنه
عزیزم مگه طرف دکتربوده ولش کن
من ترنجبین بهش دادم
بچه من ۱۱ بود بستری نکردن...نگران نباش ن اون دکتره ن ما حتمن دکتر صلاح دونسته
من دخترم 4 روز بستری بود بخاطر زردی
اگ. نمیبردمش ک. خوب نمیشد
این حرفا چین خدایی
خودتو درگیر نکن بچتو بذار تو دستگا تا کاملن خوب بشه
اگ دکترا نبودن زردی رو با چی میخاستی پایین بیاری
نه خوب کردی بزار ازمایش بگیرن ببینن دلیلش چیه من هنوز درگیرم 😐🥲
ن قشنگم بچه خواهرم شب اول بستریش کردن چه خطری داره اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.