سلام مامانا به نظرتون زردی ۱۱ بستری میکنن؟؟؟

۳ پاسخ

نه بستری نمیشه

سلام نه عزیزم
احتمالا دستگاه بدن اگه ۱۲ یا ۱۳ باشه
فقط باید تا ۱۵ روز کنترل کنید که از ۱۲ و ۱۳ بالاتر نره
اگه بیشتر باشه احتمال داره بستری کنن
عدد زردی هم موندگار نیست و ممکنه امروز ۱۱ باشه فردا ۱۴
نظر دکتر رو داشته باشین بهتر
و دقت داشته باشین گروه خونی تون هماهنگ یا خیر
چون اگه یکی نباشه
بسته به صلاحدید دکتر ممکنه نیاز باشه چند روز برای درمان زردی بهش شیر خودتون رو ندین

نه بالای 13بستری ولی حواست باشه زردی زود میره بالا

سوال های مرتبط

مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد