سلام
زردی ۱۱ زیاده
با ی شب بستری خوب میشه

۵ پاسخ

محتاجم به دعا

آره یه شب بستری اگه بمونه تودستگاه خوب میشه

سلام زیر ۸ خوبه باشه ولی مراقب نباشی میره بالاتر
باسه شب میاد پایین و باز میره بالا

قطره بهش بده
دستگاه اجاره کن بیار خونه بیمارستان اذیت میشی

اونقد زیاد ک نیس ولی اگ‌پیشگیری نکنی میره بالا

سوال های مرتبط

مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۴ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی