مامانا زردی دخترم ۱۱ هست، زیاده؟

۴ پاسخ

من ۱۴ بود ،۴۸ساعت گذاشتیم تو دستگاه اومد رو ۷،،البته هزار تا دنگ و فنگ داشت پدرمون دراومد

من دخترم 8بود دارو داد

آره ولی نگران نباش بزار تو دستگاه

باید ۷یا کمترباشه اونجوری ک میدونم

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان دُری💎 ودِلی🩷 مامان دُری💎 ودِلی🩷 ۳ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی