زردی چند باشه بستری میکنن ؟؟

۵ پاسخ

زردی پسرمن۱۸بود ولی دکتر قرص داد باهمون خوب شد دستگاه نرف دیگه

۱۰ به بالا
بچه من زردی ۱۶ بود وقتی ۱۰ شد گفت ن دستگاه لازم داره ن دارو فقط شیر بده زیاد گرمش نکن

10 ب بالا

16باشه

۸ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان و شایلین مامان شاهان و شایلین ۱۴ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی