من ۵روزگی ۱۱بود ،شیرخشک بهش دادم،دکترکفت اگه تا۷روزگی همین باشه اوکیه،روز ۷همین ۱۱بودگفت دیگه بالانمیره ،روز۱۳اومد رو ۸ ،گفت دیگه خطری نداره الانم که یه ماهشه روی ۵،دکترگفت موردی نداره
من ۱۱ بود گفت نیاز به بستری نداره فقط دستگاه بیارین براش
بستگی به سنش و عدد زردی دازه
بستگی ب بیمارستانم داره رو 8م باشه بستری میکنن
۱۳ به بالا
بالا۱۰میگن من ۹ونیم بودش دکتر قطرہ دادہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.