۶ پاسخ

من ۵روزگی ۱۱بود ،شیرخشک بهش دادم،دکترکفت اگه تا۷روزگی همین باشه اوکیه،روز ۷همین ۱۱بودگفت دیگه بالانمیره ،روز۱۳اومد رو ۸ ،گفت دیگه خطری نداره الانم که یه ماهشه روی ۵،دکترگفت موردی نداره

من ۱۱ بود گفت نیاز به بستری نداره فقط دستگاه بیارین براش

بستگی به سنش و عدد زردی دازه

بستگی ب بیمارستانم داره رو 8م باشه بستری میکنن

۱۳ به بالا

بالا۱۰میگن من ۹ونیم بودش دکتر قطرہ دادہ

سوال های مرتبط

مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان شاهان و شایلین مامان شاهان و شایلین ۱۴ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی