بستگی داره کی بیاد پایین اگ زیر دستگاه بمونه دو روزه مرخصه
نبر بیمارستان دستگاه بیار تو خونه .
برای پسر من ۱۹ بود تو خونه دستگاه آوردم ۳ روز
دستگاه بیار خونه خیلی بهتره
من روز سوم بردمش 16 بود روز 4 و 5 و 6 روزی تقریبا 8ساعت گذاشتم دستگاه شیر هم زیاد دادم بهش روز 6 شد 12 بعدشم دکتر گفت کم کم میاد پایین فقط بهش بیلی استاپ هم کنارش میدادم از روز 6 فقط بیلی استاپ دادم تا روز 11 اومد 8 که دکتر گفت زیر 13 طبیعیه برای 15 روز
۳ شب
البته به خیلی چیزها بستگی داره
ولی معمولا ۳ شب
من 16 بود بستریش نکردم دستگاه گرفتم خونه گذاشتم 3 روز خوب شد
یه روز بستری میکنن زیر ۱۰ که بیاد مرخص میشه
۲روز فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.