زردی ۱۵ونیم بچه ۴ روزه رو چقدر بستری میکنن؟

۸ پاسخ

بستگی داره کی بیاد پایین اگ زیر دستگاه بمونه دو روزه مرخصه

نبر بیمارستان دستگاه بیار تو خونه .
برای پسر من ۱۹ بود تو خونه دستگاه آوردم ۳ روز

دستگاه بیار خونه خیلی بهتره

من روز سوم بردمش 16 بود روز 4 و 5 و 6 روزی تقریبا 8ساعت گذاشتم دستگاه شیر هم زیاد دادم بهش روز 6 شد 12 بعدشم دکتر گفت کم کم میاد پایین فقط بهش بیلی استاپ هم کنارش میدادم از روز 6 فقط بیلی استاپ دادم تا روز 11 اومد 8 که دکتر گفت زیر 13 طبیعیه برای 15 روز

۳ شب
البته به خیلی چیزها بستگی داره
ولی معمولا ۳ شب

من 16 بود بستریش نکردم دستگاه گرفتم خونه گذاشتم 3 روز خوب شد

یه روز بستری میکنن زیر ۱۰ که بیاد مرخص میشه

۲روز فک کنم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد