زردی ۶/۶ رو بستری میکنن؟

۶ پاسخ

ن گلم

ن بیمارستان برو ن دستگاه بگیر فقط روزی ۲..۳تا قطره چکون کامل بهش ترنجبین بده و بدنشو با عرق کاسنی بشور خوبه خوب میشه پسر منم رو ۷بود زردیش دکتر گفت این اصلا هیچی نیست دستگاهم نمیخاد اما شوهرم رفت دو شب دستگاه گرفت گفت خوب بشه زودتر که تو دستگاهم نموند اصلا

نه بابای ۱۴ یا ۱۵ بستریه

نه شش لب مرزه. دوروز بعد تکرار میکنی اگه بالا نرفته باشه مشکلی نیست خودش برطرف میشه

زیر ۱۰ نه لازم نیست

نه دختر من ۱۳ بود گفتن تو خونه بزارین تو دستگاه
۶ دستگاه هم نیاز نداره...

سوال های مرتبط

مامان جانان و یارا مامان جانان و یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد