بچم ۱۳ بود دکتر گفت زیاد بالا نیست گفت برو عرق کاسنی بخور فردا آزمایش براش بگیرو بیار فرداش شد۱۱گفت هر کاری کردی و ادامه بده عالیه من فقط یه بار عرق کاسنی خوردم فقط به بچم میدادم شب یه قاشق چایخوری صبح هم یه قاشق چایخوری زود ازش رفت تازه یه چند ساعت تو پوشکش یکمی سبزی پرپین گذاشتم زودی زردی دخترم رفت
بالای8
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.