خانوما زردی بچه چند باشه بستری میکنن

۲ پاسخ

بچم ۱۳ بود دکتر گفت زیاد بالا نیست گفت برو عرق کاسنی بخور فردا آزمایش براش بگیرو بیار فرداش شد۱۱گفت هر کاری کردی و ادامه بده عالیه من فقط یه بار عرق کاسنی خوردم فقط به بچم میدادم شب یه قاشق چایخوری صبح هم یه قاشق چایخوری زود ازش رفت تازه یه چند ساعت تو پوشکش یکمی سبزی پرپین گذاشتم زودی زردی دخترم رفت

بالای8

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد