۴ پاسخ

من ۱۵ونیم بود دکتر گفت دستگاه بگیر توخونه ۲۴ساعت گذاشتم قطره بیلی استاپم بهش دادم دوروز بعد رفتم آزمایش از۱۵نیم اومد رو۷ دیگه بیمارستان نبردم

۱۲ به بالا

دقیق نمیدونم عزیزم
من دخترم ۱۱ ۱۲ بود دستکاه گفتن بگیرین توی خونه
بیمارستان فکرمیکنم باید بالاتر باشه
بستگی به اینم داره تطابق خونی داسته باشین نداشته باشین

بالا ده

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و شایلین مامان شاهان و شایلین ۱۴ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی