من ۱۵ونیم بود دکتر گفت دستگاه بگیر توخونه ۲۴ساعت گذاشتم قطره بیلی استاپم بهش دادم دوروز بعد رفتم آزمایش از۱۵نیم اومد رو۷ دیگه بیمارستان نبردم
۱۲ به بالا
دقیق نمیدونم عزیزم
من دخترم ۱۱ ۱۲ بود دستکاه گفتن بگیرین توی خونه
بیمارستان فکرمیکنم باید بالاتر باشه
بستگی به اینم داره تطابق خونی داسته باشین نداشته باشین
بالا ده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.