۷ پاسخ

آره عزبزم من الان تو 4 ماهم درد میکنه

من که بعضی وقتا اینقدر درد میکنه دستم میخوره بهش میمیرم از درد

بنظرم طبیعی مال منم ازصبح اینجوریه

بله عادت کن فعلا ،مثل ما
گاهی دردش بیشتر میشه گاهی کم ،گاهی حس نمیکنی اصلا

بله عزیزم

آره عزیزم

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری