ابجیا من درد نوک سینم الان خیلی کم شده طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

اره عزیزم نگران نباش

آره بعد این ک اقدام کنی و بچه بخواد تشکیل شه درد میگیره متورم میشه.. ولی بعد ها ک بچه رشد می‌کنه درست میشه

اخی هم تاریخیم باهم دیگ😍♥️

زیاد دردی حس نمیکنم یام کلن درد نداره اولا داش

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عطرین مامان عطرین هفته نهم بارداری