۵ پاسخ

نه عزیزم خطر ناک نیست علائم هر روز میاد و‌میره کم‌و زیاد میشه یه روز هست یه روز نیست
ولی اگه میخوای از نگرانی دربیای بابت لکه بینیت برو‌دکتر

اگر دوست داریو خیالت راحت میشه فردا ازمایش بده ببین بتات افت کرده یا نه

چون اگر افت کرده باشه یعنی داره سقط میشه و استفاده از شیاف مشکل میشه یهو

چطور شد که لکه بینی داشتی؟کار خاصی انجام دادی؟

حتما برو دکتر عزیزم

عزیزم لکه بینی داری باید بری دکتر نباید ول کنی، حتما برو وضعیت ساک بارداریت رو چک کنه

سوال های مرتبط