کم کاری تیرویید در نوزاد خطرناکه؟

۹ پاسخ

خودشون زنگ زدن گفتن تیرویید داره؟

خواهرزادم از بدو تولد داشت،ولي همش تحت نظر بود و دارو مصرف ميكرد،الانم ١٥ سالشه و مشكلي نداره ولي همچنان دارو مصرف ميكنه و تحت كنترله

منم تو ۲۵ روزگی دخترم زنگ زدن گفتن لب مرز بردم دوباره تکرار شد دیگه زنگ نزدن من تیروئید نداشتم ولی از فامیلا که تو بخش کودکان بیمارستان کار میکر د پرسیدم گفت ۳ماه دارو میدن بعد خوب میشه

خطرناک نیست یه شربت میدن اونو میخوره اگه پیگیری نشه روی رشد بچه تاثیر میزاره مثلادیر تر از بقیه کاراشو انجام میده دیر حرف زدن دیر راه رفتن و... این جوری ک به من گفت دکتر بعد من غربالگری ۱۰.۱ بود دوباره تکرار کردم ۴.۴ گفتن نیاز بهدارو نداره ۱ ماهگی دوبهره تکرار بشه یکم بالاست اما نیاز به دارو نداره خداروشکر

تیروئید تو همون آزمایش غربالگری ۳ بعد از تولد هم نشون میدن

سلام خوبید.کم کاری تیروئید در نوزادان درمان داره؟

عزیز شما دخترتون کم کاری داشت دارو بهش میدید؟

منم پسرم آزمایش کف پاش بالابودگفتن خطرناکه اگه دارونخوره باعث عقب افتادگی ذهنی میشه

یه بیماری هست ولی فکر نکنم خطرناک باشه فقط به گمونم باید دارو بخوره کلا تا بزرگسالی . خودت تیرویید داشتی؟

سوال های مرتبط