سلام خانمها علائم حساسیت به پروتئین گاوی چیه؟

۲ پاسخ

عزیزم پسرمنم هم شیربالامیوردهم پنیرک میکردمدفوعشم روزی ۷و۸باربیشترکولیکم داشت بردم دکترگفت رفلاکس معده داره میخای خوب بشه خودت بروتورژیم غذایی یعنی هرچی ک ازگاووگاومیش درست میشه نخورمثلاگوشت وپنیروخامه وچکیده ودوغ وماست و...وسرپسرتوبالاتربذاردقیقاوقوی میزاریش داخل کریر اروغش روهم بگیر...
من همه این کارهاروکردم بهترشده هم کولیکش هم رفلاکس معده اش

تو مدفوع دخترم خیلی کم خون بود
روزی ۷/۸بار یا بیشتر شکمش کار می‌کرد
جوشای ریز رو صورتش

سوال های مرتبط

مامان سیدمحمد مهدی مامان سیدمحمد مهدی ۱۶ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان مهیار مهراد  💙 مامان مهیار مهراد 💙 ۲ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی