کسی بیمارستان پیامبران زایمان داشته از تجربه اش بگه

۲ پاسخ

عزیزم من یک فروردین زایمان کردم خیلی راضی نبودم البته خب تعطیلات رسمی بود خیلی شلوغ بود بخش زایمان ولی اگه توانشو داری اتاق خصوصی بگیر

من عمل غیر زایمان اونجا انجام دادم و هنوز ک هنوزه دعاشون میکنم انقدر ک رسیدیشون عاااالی بود

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری