کسی تجربه زایمان بیمارستان پیامبران داره؟

۲ پاسخ

منم میخوام برم بیمارستان پیامبران پیش دکتر صفیاری
امروز پرسیدم گفتن ۷۵ تا ۸۵
پمپ درد و اتاق خصوصی و ساک مادر و بچه هم جداست.
کاش حداقل ساک بچه اجیاری نبود

منم زایمانم بیمارستان پیامبرانه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری