چرا نمیزایم خدایاااا😩😂خسته شدمممم د

۳ پاسخ

من تا ۴۰ هفته دق میکنم ۳۸زایمان
برو توی آب گرم بشین
پیاد روی کن
کارای خونه رو انجام بده
شاید فرجی بشه🙂

رابطه بدون محافظت داشته باش

برو بدو بدو کن امشب میزای😂😂

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۱ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان نويانم🧿💙 مامان نويانم🧿💙 ۱۵ ماهگی